2015. május 9., szombat

10.rész

!Pizsiparti!

[] [] [] [] [] []

Átjött minden csajszi. "Ez az este jó lesz." - gondoltam.

- Na csajok! Mindenki üljön le. Kitaláltam valamit. - kezdtem bele.
- Igenis! - röhögött Yeon és Young.
- Akkor én felírtam egy rakat szót cetlikre és az lesz, hogy húzunk és arról beszélgetünk kicsit. Úgyis van miről. - fejeztem be.
- Rendben, vágjunk bele! - jelentette ki Hwa.
- Akkor húzzon valaki. - mondta JungGi.
- Húzz akkor te! - szólalt meg Min.
- Hát jó. - mosolygott JungGi. És egy fiúnevet húzott: "Jeong"
- Úúúú! - ujjongott Hwa.
- Na, akkor először beszéljen róla Min. - mondtam.
- Jajj! Hát Jeong. Az aranyosom. - kezdett bele.
- Hol tartotok? - kérdezte Young.
- Csókolóztunk már. - pirult el Min.
- Jáj, hát az már haladás. - rikoltott fel Hwa.
- És egyszerűen szeretem! Mindig megölel, úgy köszön. És nincsenek szavak, mennyire boldog vagyok vele... - pirult el Min.
- Aww! - sóhajtottuk egyszerre.
- Valaki még valamit? - kérdezte Yeon.
- Jól rajzol! - kapta fel a fejét Young.
- Igen, milyen cukit rajzolt neked, múltkor. - mosolygott JungGi.
- De azért, az a nyuszi is aranyos volt, amit neked rajzolt Tae! - mondta Hwa.
- Igen! - pirult el JungGi. - Azóta kiraktam a falamra.
- Kis aranyos. - mondtam.
- Jin! - ordította be Young. - És Yeon!
- Jajj, lányok. - takarta az arcát el a kezeivel Yeon.
- Ne szórakozz már, biztos van valami. Mindenkinek alakul az élet. Akkor neked is. - ecsetelte Min.
- Jin jó fej, aranyos is.. - pirult a zoknijába Yeon.
- Te vörös vagy, asszony! - ordítottam.
- Ne ordítozz, anyukád haza zavar minket. - csitított le Hwa.
- Nyugi, elmentek valahova apuval. - mondtam.
- Akkor jó. - sóhajtott röhögve Young.
- Te, tényleg, meg akartam kérdezni, hogy mi az a kendő a fejeden? Nem láttam még. - fordult felém JungGi.
- Hát.. - kezdtem.
- Honnan van? - kérdezte Min.
- Hááát... - forgattam a szemem.
- Ilyen nincs! - ordította Yeon. - YoonGi adta??
- Ne, tényleg?? - nézett rám Hwa.
- Igen, ő. - jelentettem ki. És a lányok bele kezdtek a második, és tudom nem az utolsó, sikításrohamba.
- Neee, jaj ez annyira aranyos. - mondta Young, visszafogva az ordítást.
- Na, beszéljünk JiMinről, róla nem esett még szó. - mondtam.
- És aki a legjobban tud róla beszélni, az Hwa. - jelentette ki JungGi.
- Csajok.. - sóhajtott Hwa. - én nem tudok mit mondani.. már csókolóztam vele, párszor. Na jó. Egyszerűen aranyos! Kockás hasú, félisten.
- Jaj, azért Jeongnak is vannak kockái. - háborodott fel Min.
- Jó, szerintem mindegyikőjüknek van, csak JiMin mutogatja a legtöbbet. - fejeztem be a vitát.
- Na, inkább nézünk valami filmet. - mondta Yeon.
- Előbb beszéljünk a J.O.D -ról. - határoztam el.
- Nekem van ötletem. - jelentkezett Young.
- Mondjad. - mosolygott Min.
- Lehetne klip hozzá. Ha már ennyire jó zene. És a fiúk táncolhatnának benne. Esetleg. - fejezte be Young.
- Jó ötlet! - vigyorgott Hwa. - JiMin nézném, hogy táncol.
- Figyi, írok Jinnek és beszéljünk róla vele is. - mondtam.
- Ez is jó ötlet! - ordította Yeon.
- Gondoltam. - fordultam Yeon felé. - Van webkamerám. Videóchateljünk vele?
- Igen! - ordította ismét Yeon.
- Okés. Pill felhívom. - mondtam.
Felhívtam videóchaten Jint. Mily meglepő volt. Nála is gyűlés volt. Az összes fiú nála volt. Gondolom, milyen hangosak voltak. De szerintem hoztuk a szintet.
- Szia. Sziasztok, javítok. - röhögött Jin.
- Hali. Látom nálatok is megy az élet. - röhögtem el én is magam.
- Igen. Srácok, gyertek, a csajok videócsén. - erre mindegyikőjük beleordított.
- Szóval, a J.O.D -ról akartunk beszélni. Az az ötlet, hogy táncolhatnátok a klipben, ha csinálunk a zenéhez. - ült a gép elé Young.
- Én nem tudok táncolni. - ült oda a gép elé a másik oldalon NamJoon.
- Jaj, ne szórakozz már! Nem azt mondtuk, hogy valami fejen pörgés, vagy ilyesmi. - cserélt helyett Hwa Younggal.
- Nekem az menne! - cserélt helyett NamJoonnal JiMin.
- Szívem, gondoltam! - vigyorgott Hwa.
- Csak mondom, én benne vagyok. - mondta JiMin.
- Drágám! - üvöltött bele Jeong. - Min!
- Igen? - ordított bele Min. Küldött egy puszit kamerán keresztül.
- Aww! - olvadozott JungGi.
- JungGi! - ordított bele Tae.
- Igen? - kapta fel a fejét JungGi.
- Szeretlek, drágám! - ordította tovább Tae.
- Én is téged! - pirult el JungGi.
- Itt mindenki ordítozik? - kérdeztem szarkasztikusan, mivel tudtam a választ. Leültem a gép elé.
- Én nem. - röhögött bele YoonGi.
- Kivételes. - mosolyogtam.
- Nyugodtan mosolyogj rajta. Még szebb vagy így. - ült le a túloldali gép kamera elé, amíg a többiek sikítoztak mögöttem.
- Nem normálisak ezek itt mögöttem. - nevettem el magam.
- Hát itt se tudósok vannak. - nevetett velem YoonGi.
- Na, engedj vissza, Rómeó. - szólt YoonGinak Jin.
- Jó, bocs. - de mielőtt még felkelt volna a székből kacsintott egyet nekem. Szerintem elpirultam egyből.
- Szóval, a J.O.D -ról, szerintem jó ötlet, hogy valami videót is csináljunk hozzá. De hogy?
- Nekem van egy ismerősöm, aki ilyenekkel foglalkozik. - szólt közbe Yeon.
- Milyen menő ismerőseitek vannak már! - kezdte megint az ordítozást HoSeok.
- Már megint kiabál a hülye gyerek. - röhögött mögülem Hwa.
- Na, mindegy holnap megbeszéljük suliban. Jó szórakozást! - fejezte be a beszélgetést Jin.
- Oké. Nektek is! - röhögtem.
Láttam mielőtt még elment volna a beszélgetés, hogy YoonGi beleharapott a szájába. Jesszusom! Elhalálozás!

Nagyon jól telt az este. Sokat röhögtünk. Többször pletykáztunk, mint kellett volna. De kibeszéltünk minden dolgot. Tudom azt szokás mondani, hogy egy igaz barátod van, de engem nem érdekel az ilyen. Nekem igenis öt van. És nagyon jól elvagyok velük. Igazi barátnők.
Hajnalba aludtunk el. Csak pár óra alvás suli előtt, kicsit necces.

[10.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése