2015. május 11., hétfő

12.rész

♡ Rin & YoonGi ♡

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

- Akkor, szia..
- Szia.. - köszönt el.
Már mentem volna be, de utánam szólt még.
- Rin!
- Igen? - fordultam vissza.
- Elhatároztam, hogy elmondom. A J.O.D kapcsán gondolkodtam el rajta. Mi lenne, ha csak egy napod lenne hátra?
- Hát..nem tudom..
- Én már tudom! Veled tölteném. - lépett közelebb.
- Ig..gen? - hebegtem.
- Tetszel. És nem tudom, hogy éreztessem. Próbáltam, de nem megy. Nem vagyok olyan típus.
- YoonGi. Én.. - vettem egy mély levegőt. - Én is kedvellek!
- Rin, - ölelte át a derekam. - lennél a barátnőm?
Szerintem úgy néztem ki, mint egy csillogó szemű meggy.
- Igen! - karoltam át a nyakát.
- Boldog vagy? - húzott közelebb magához.
- Ennél jobban nem is lehetnék. - jelentettem ki mosolyogva.
- Örülök neki. - harapta meg a szája szélét, amitől még jobban beleszerettem.
Még legalább egy tíz percig így álldogáltunk. Életem legjobb napja.
Azt hittem, ennél nem is lehetne jobb. Viszont hirtelen YoonGi megcsókolt. Nem tudtam mást tenni utána, csak hozzá bújtam.
- Örökre így maradnék.. - sóhajtottam.
- Én is. - mondta és éreztem, hogy másképpen kezd verni a szíve. Kis aranyos.
- Nem hívunk ki mindenkit a parkba? - kérdeztem.
- De, jó ötlet! - vigyorgott úgy, hogy látszottak a gödröcskéi.
- Akkor felhívom a lányokat, te a fiúkat.
- Rendben, de ne menj sehova. - fogta meg a kezem.
- Jó, akkor itt hívom fel őket. - tárcsáztam. - Mindenki tud jönni.
- A srácok közül is.
- Akkor irány a park! - jelentettem ki.
Parkba voltunk. Vártuk a többieket. Van a parkba egy pad és oda leültünk YoonGival. Én az ölébe és olyan édes volt. Át is ölelt.
- Mit látnak szemeim? - érkezett oda NamJoon.
- Jáj! - jött oda Hwa JiMinnel.
- Te hülye gyerek! - köszönt HoSeok.
- Aww! - tűnt fel a láthatáron JungGi és Tae kézen fogva.
- Jaj, skacok! - jelent meg Young és Yeon.
- YoonGi, te rosszcsont! - ordította Min, aki Jeonggal jött.
- Rómeó! - fűzte hozzá Jin.
- Látjuk mindenki itt van! - mondtam.
- Mi is észre vettük, hogy ti köztetek meg van valami. - gondolkodott hangosan Yeon.
- Na? - érdeklődött Hwa.
- Együtt vagyunk. - ölelt át YoonGi.
- Kis aranyosak. - csillogott a szeme Minnek.
- Szóval, beszéljünk a J.O.D -ról. - tértem át egy másik témára.
- Lesz klip hozzá? - kérdezte Yeon.
- Legyen! - ordított JungGi.
- Jól van szívem! - karolta át Tae JungGit.
- Legyen? Kezeket fel! - mondta Young.
- Mi vagy te rendőr? - röhögött NamJoon.
- Megmotozzalak? - kérdezett vissza Young.
- Drágám! Hajrá! - vigyorgott.
- Majd este skacok! - szólt közbe HoSeok.
- Yeon, beszéld meg, azzal az emberrel a dolgot! - fordult Jin Yeon felé.
- Rendben. - vette az adást Yeon.
- Jin, gyere kicsit. - hívtam félre.
- Oké.
- Mindjárt jövök, szívem. - mondtam YoonGinak.
Arrébb mentünk a társaságtól:
- Mi az? - kérdezte Jin.
- Neked bejön Yeon?
- Mi? Ez most honnan jött?
- Csak kérdem. Igen vagy nem?
- Talán kicsit.
- Na, látod. Ez volt ilyen nehéz kimondani.
- Tetszik meg minden. Bár nem tom ő mit érez irányomba.
- Még nem tűnt fel, vaksi?
- Mit kellett volna észre vennem?
- Te tényleg vak vagy? - röhögtem.
- Talán?
- Tetszel neki, a vak is látja. Helyesbítek. Csak Jin nem látja.
- Jól van na..
- Kerítőnőnek megyek! Eskü.
- Megoldod?
- Youngékat én, úgy mond "eresztettem" össze. Szóval, igen.
- Köszi.
Vissza mentünk a többiekhez. Én meg visszaültem YoonGi mellé, a lábaimat meg átraktam YoonGién a padon. Meg is fogta a kezem.
- Jin és Yeon? - kérdezte suttogva.
- Aha.
- Tudtam.
Már ment le lassan a nap, de még nem akartunk indulni. Békés volt minden, de ordítoztunk közben. Igazi kis csapat kovácsolódott össze. De még célom valakit találnom HoSeoknak. Aki valószínűleg a csapat tagja lesz.
Nem gondoltam volna, hogy ennyi barátot találok..
[12.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése