2015. május 11., hétfő

13.rész

Yeon & Jin

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Csütörtök. Tesi órával kezdtünk. Kosaraztunk. YoonGinak nagyon királyul megy. Persze, hogy őt figyeltem.
- Drágám, nagyon jól megy!
- Köszi.
- Nem megy bele.
- Na, gyere segítek.
Odajött hozzám és segített bele dobni a kosárba. Többször úgy is, hogy együtt dobtuk. Összeért a kezünk.
- Sikerült! Köszi, szívem.
- Szívesen.
- Nézd már. - jött oda HoSeok. JiMin és Hwa volt a lényeg, ahogy csókolóztak tesin. Ez a szokásos 'nem zavartatják magukat' dolog.
- Fujj! Köpd már ki! - ordítottam oda.
- Jó, bocs. - ordította vissza Hwa.
- Hagyjad őket. Boldogok. - karolt át hátulról YoonGi.
- Nézd már, Tae még tesin is telefonozik. - röhögtem.
Hirtelen mindenkit elkezdett fotózgatni. A párokat, a kosárlabdát. Szelfiket csinált. Oda rohant hozzánk, készített rólunk is.
- Ez aranyos lett. - mosolyodott el Tae.
- Lekapnád azt a párocskát is? - mutattam Yeon és Jin felé.
- Hogy vigyorognak egymásra. - szólt közbe Tae.
- Együtt sincsenek még, de hogy elvannak. - jelentettem ki. - Segítesz szívem?
- Miben? - kérdezte YoonGi.
- Jin és Yeon. Tetszenek egymásnak, de nem tudják. Össze kéne őket hozni. Segítesz?
- Persze, csodás kis páros lenne.
- Csodás?
- Igen, olyan jó.
- Értem. - csókoltam meg YoonGit.
- A parkba úgy mond 'össze tudnák lökdösni' őket. - nevetett azzal az aranyos mosolyával.
- De szeretlek téged. Ugyanolyan hülye vagy, mint én.
- Én is szeretlek, Rin-Rin!
Tesi órán még segített a kosarazásban. Ó, ember. Szerelmes vagyok. Tae és JungGi úgy csináltak magukról képet, hogy JungGi Tae hátán volt. Mint a majmok. HoSeok szintén, mint egy majom inkább kötelet mászott. Jeong pillanat is megvolt, azért, amikor Minnek énekelt. Senki sem ismerte fel, mit is, de Mint nem érdekelte. Csak úgy csillogott a szeme.
- YoonGi! - szóltam.
- Mi az, drágám?
- Nem kell őket összehozni. Nézd!
És ott ölelkezett a tesi folyóson Yeon és Jin.
- Még, hogy én vagyok a Rómeó, mi? - ordított oda Jinnek YoonGi.
- Igen, te vagy. - szólt vissza.
- Hát talán, de te vagy a Júliám. - fordult felém.

A többi óra rémes volt, de láttam a párocskáink meg vannak. Hála az istennek. HoSeoknak kell szereznem egy lányt. Egyedülinek néz ki. De nem következik be a "barátnőtalálás", ha nem történik meg, ami suli után történt velem.
- Na, sziasztok skacok! Holnap találkozunk! - köszöntem el mindenkitől.
- Vigyázz Rin!
Ez volt az utolsó, amit hallottam, mivel hirtelen elütött az autó..

És a kórházban kötöttem ki.. eszméletlenül...

[13.rész vége]

1 megjegyzés: