2015. május 6., szerda

1.rész

Az első tanítási nap

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Egy teljesen átlagos nap volt a mai. Én, mint mindig a barátnőmmel, Hae Hwa Neullal beszélgettem. Első tanítási nap volt a suliba. Új suli. Új osztálytársak. De a barinőm állandó általános iskola óta. És még két barátnőmet is láttam, szóval ők is ide fognak járni. Nagyon örülök nekik. Ők Shin Min Rin és Kim Jung Gi.
Néztük négyen az osztályterembe beérkező osztálytársainkat. (Persze, hogy egy osztályba járok a csajokkal) Néztük a fiúkat is, hát persze. És két fiú (gondolom haverok) belépett a terembe. Láttam Min Rinnen, hogy vörösödik.
- Jól vagy? - kérdeztem.
- I..igen - habogta.
- Hát oké, de vörös vagy.. - mondtuk.
Mind a négyen megnéztük kik is állnak az ajtóba. Bemutatkoztak az egész osztálynak.
Láttuk kitől is pirult Min. A neve Jeon Jeong Guk. És a másik fiú Park Ji Min. Akinek elkezdett tetszeni Hwa. Kölcsönösnek tűnt.
A nap folyamán az osztálylétszámunk 28 volt. De az ofő azt mondta, hogy 30-an leszünk. Akiket megismertem ma nagyon kedvesek voltak. Kim Nam Joon, egy fiú, aki tök jól tud rappelni. Kim Seok Jin, a legidősebb fiú az osztályban. És Jung Ho Seok, aki már az első napon megszerezte magának az osztály hülyegyereke címet. Később beszélgettünk a lányokkal. - Nem jött még meg az a két diák. - mondta JungGin.
- Igen, remélem fiúk lesznek mert eddig csak 5 fiú van az osztályba. - mondtam.
- Haaaaaa... - sóhajtott Min, miközben bámult valamit.
- Mit bámulsz? - kérdezte Min-t Hwa.
- Inkább kit? - mondta JungGin, amikor meglátta mit is néz Min. - Juuuuj, te belehabarottál Jeongba! - mondtam.
- Nem is! - vörösödött el Min.
- Á! Nem.. - mondta gúnyosan Hwa.
- Te meg JiMinbe!.. - vágta rá hangosan Min, de senkit nem érdekelt mivel hangzavar volt amúgy is.
- Hát az lehet... - pirult el Hwa. De hirtelen betoppant két fiú az ajtón. - Bocsánat a késésért! - mondta az egyik fiú a tanárnak.
- Semmi baj. Még nem kezdtük el. Üljetek le valahova. Persze, hogy hátra ültek a többi 5 fiúhoz.
- Na, akkor teljes a létszám. Kezdjük!
Na innentől nem emlékszem ki mit mondott, mert én csak a 7 fiút néztem, hogy mit össze nem hülyültek. De én külön egy személyre koncentráltam. Nem tudtam mi a neve. De ahogy beszélt, meg minden annyira aranyos volt.
Két óra volt megtartva, amikor megbeszéltük az órarendet meg hasonlókat.
Órák után a suli melletti parkba leültünk kicsit a csajokkal beszélgetni.
- Muszáj megismernem azt a fiút! - ordította Min.
- Nekem is muszály lesz JiMint.. - mondta sóhajtva Hwa.
- Lányok! Már az első napon? - kérdezte JungGin.
- Igen.. milyen ez már?.. - mondtam, olyan elterelő módon, hogy ne tudják meg, hogy tetszik az egyik fiú.
- Uuuu! Neked is tetszik ám az egyik srác, ugye?? - pattant fel Hwa.
- Mi?? - kaptam fel a fejem.
- Tetszik valamelyik? - kérdezte újra.
- Há..á..át nem is tudom.. - hebegtem.
- Melyik? - kérdezte Min.
- Na jó! Az a két srác egyike, akik csak később jöttek. De nem tudom a nevét..
- Uuuuu!! - ujjongtak a lányok.
- De térjünk vissza hozzátok.
- Ah. Oké. A neve, meg az ajkai. Aah. Egyszerűen kikészülöök!! - kezdett rá Hwa.
- És Jeong? Ő a legfiatalabb fiú, bár azt a két fiút nem tudom, akik később jöttek, de még is olyan cuki! Na jó, de térjünk át valamire. Arra, hogy JungGinnak is biztos tetszik valaki.
- Nem, nekem senki.. - felelte JungGin.
- Hát jó. Majd holnap biztos kiderül. - mondta Hwa.
- Hát nekem mennem kell. Szóval, sziasztok! - búcsúztam el.
És mindenki szétszéledt.
Egész este nem tudtam elaludni. Ő járt a fejembe. Mi lehet a neve? Meg hasonlók.. Na, de muszály aludnom, hogy holnap láthassam.
[1.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése