2015. május 6., szerda

2.rész

♡ Hwa + JiMin ♡

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

A második tanítási nap kezdetét vette. Mindenki a teremben volt.
Mindenki, és ők is. A fiúk is.

De azért látszott, hogy Min Jeongba, Hwa JiMinbe teljesen belezúgott...

Reggeliző szünet volt.
JiMin hirtelen felpattant a helyéről és odajött hozzánk.
- Hali, lányok!
- Szia. - mondtuk egyszerre, kivéve Hwa. Ő teljesen ledermedt.
- Ha..a..li - bögte ki végre.
- Csak, azért jöttem, mert szeretnék beszélni Hwaval.
- Uu - mondta halkan Min, miközben elkezdte bögdösni Hwat.
- Na, menj! - szólt rá Hwara JungGi.
Hwa felpattant. Kiment JiMinnel a folyósóra. De azért, hallgatoztunk kicsit.
Visszajött a terembe. Totál vörösen.
- Na? - érdeklődtem.
- Hát a lényeg az, hogy tetszem neki.
- Aaaaaa! - ordított Hwa fülébe Min.
Egész nap vörös volt Hwa és JiMin folyton ott volt mellette, szóval esély se volt rá, hogy ne legyen az.

Később az udvaron oda jött az a két fiú, akik késtek előző nap.
- Hellosztok! - mondta az egyik.
- Sziasztok! - válaszoltuk rá.
- Nem tudtunk tegnap bemutatkozni. Szóval az én nevem Kim Tae Hyung. És ő Min Yoon Gi. - folytatta.
De én csak a két új név hallatára vettem fel a fejem. És láttam őt.
Min Yoon Gi a neve. Megtudtam.
- De engem csak hívjatok Tae-nek.- folytatta ismét.
- Engem csak YoonGi-nak.
- Gondolom a többi fiút ismeritek. - mondta Tae.
És oda gyűlt a többi fiú is.
- Hell-looo - köszönt HoSeok.
- Sziasztok lányok! Szia Hwa! - köszönt JiMin.
- Heey! - érkezett meg mellénk NamJoon is.
- Halii - köszönt még Jeong és Jin.
- Mizu? - kérdezte Jin.
- Semmi különös.. - válaszolta JungGi.

Láttuk, hogy JiMin és Hwa mindig egymás mellett akarnak lenni.
- Hívd el randira, hülye gyerek! - sugta oda JiMinnek YoonGi.
- Lehet az kéne.. - felelte. - Hwa! Jönnél egy kicsit?
- Mm. Persze. - válaszolta.
- Vajon mit szeretne tőle? - érdeklődött Min.
- Biztos randit akar. - mondta JungGi.
- Igen, azt. - mondta NamJoon.
- Uuu! - mondtuk egyszerre a lányokkal.
Visszajöttek közénk. És egyből mondta Hwa:
- Gyertek gyorsan!
Arrébb mentünk kicsit.
- Na mivan? - kérdeztem.
- Elhívott randiraaa! - ujjongott Hwa.
De mielőtt szóltunk volna, hallottuk a fiúk "ujjongását".
- Gondolom, elmondta a fiúknak. - jelentette ki Min.
- Nem baj.. - felelte Hwa.
- Jaj, de végre elhívott téged. Mindenki látta, hogy ez lesz. Én is szeretném ezt.. - mondta JungGi.
- Biztos lesz valakid nem sokára. - mondta Hwa.
- Biza - vágta rá Min.
- Ooh. Ja. - sóhajtott JungGi
- Na menjünk órára. -  mondtam.

Felmentünk a terembe. Matek óra.
Mi négyen nem az órára figyeltünk, hanem a fiúkat néztük. JiMin levelezett Hwaval. HoSeok a többieket idegesítette. Jeong rajzolgatott. NamJoon zenét hallgatott. Tae a telefonját nyomkodta. Jin csak nézett ki a fejéből. YoonGi aludt. A kis aranyos.
Kicsöngettek. És JiMin hazakísérte Hwat. Vörös volt teljesen.
Mindannyian megbeszéltük, hogy holnap suli után megyünk a parkba.
És mindenki hazament. A holnapi talit mindenki várja szerintem.

[2.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése