2015. május 7., csütörtök

6.rész

♡ Két randi, egy nap ♡

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Szombat van. És nem kellett végre korán kelni. De hajnali öt körül megszólalt a telefonom. Üzenetet kaptam. Jin. Elküldte a dalszöveget. Azt olvasgattam és hát nekem nagyon tetszett.
Már ilyen 9 óra körül volt. És felhívtam a lányokat, szerintük, hogy sikerült a 'Just One Day'.
Persze, ha szerelmes ember ilyet olvas akkor, csak még jobban kedveli. De nem a dal volt inkább a téma JungGival és Minnel, hanem az hogy, mennyire izgatottak a randi miatt.
- Én már nagyon várom! - ordította a telefonba Min.
- Nyugiii! Kiszakad a dobhártyám!.. - ordítottam vissza.
- Jaj. Bocsi! Csak annyira várom már. Randizni fogok Jeonggal! - ujjongott. Egyszerűen nem tudott beszélni. JungGi szintén. Síkítozott a telefonba. El kell mennem a fülészetre a végen.

Egész nap gépeztem. Internet meg hasonlók. Nézegettem a dalszöveget. Jinnel beszéltem. Azt mondta, hogy nem tud hozzá zenét írni.
- Nem megy a befejezés. Mármint a zene része - írta Jin.
- Segítsek? - kérdeztem.
- Ha tudsz.. - írta.
- Lehetne ilyen, hogy is mondjam.. ilyen "jó fiús" - írtam.
- Az milyen?
- Olyan lassabb, nem olyan "gyorsan elhadarom".
- Ja. Köszi.
- Ha kell még valami, szólj!
- Rendben. Kedves vagy!
- Köszönöm! - írtam.
Közben beszélgettem Hwaval.
Minnel és JungGival nem tudtam beszélni, mert randin voltak.
- Teljesen boldog vagyok. - írta Hwa.
- JiMin? - kérdeztem az okát, de tudtam, hogy miatta boldog.
- Igen!! - írta.
- Gondoltam - írtam gúnyósan.

Létrehoztam egy csoport beszélgetés, amibe benne volt:
HoSeok
NamJoon
JiMin
Jeong
Tae
YoonGi
Jin
Min
Hwa
JungGi
és én is.

Olyanokat írtak. Hát HoSeok hozta a formáját. Ilyen hülye képeket osztott meg. Phuu.. hülye ez az ember.

Késő délután JungGi megírta kell egy lány találkozó, hogy el mondja mi történt a randin:
- Na, na mi volt? - kérdezte Min.
- Hát semmi különös.. csak hülyülök! Csodás volt! Úgy jött, hogy egy csokor virággal várt. Átölelt. És adott egy puszit. Éreztem, hogy pirulok. Mintha egy álomba lettem volna. Nem hittem el, hogy a valóvilágban vagyok. Meg egyszer csak átölelt és úgy éreztem biztonságba vagyok. Tae jár azóta a fejembe.
A lányokkal csak olvadoztunk a történeten.
- Jaj, hát az én randim. Egyszerűen nincs rá szó. Romantikus alkat Jeon. - folytatta Min a saját sztoriával.
- So Romantic! - mondtam.
- Jajj! Ne szomizál már itt.. - mondta Hwa.
- Na, menjük haza inkább megint sötétedik.

Ugyanolyan sorrendbe mentünk mit az előző napokban. Min, JungGi, Hwa és az én házam. De én egyedül mentem. Hirtelen meghallottam egy dalt.
Ismerős volt.
Jin énekelte halkan, miközbe ment hazafelé.
- Szia Jin! - köszöntem.
- Jaj, szia Rin! Nem vettelek észre. - válaszolta.
- Mik a fejlemények?
- Hát haladok. Jó ötlet volt, amit mondtál. Köszi. Ez a "jó fiús" zene illik hozzá. - magyarázta.
- Küldd el, ha kész!
- Rendben, el fogom.
- Na itt a házunk. Jó éjt! - köszöntem el.
- Neked is, Rin.

Azzal tovább ment. Örültem, legalább, hogy nem egyedül jöttem haza.

[6.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése