2015. május 6., szerda

3/2.rész

Szerdán a parkban

[] [] [] [] [] [] [] [] []

Suli után, a fiúkkal megbeszélt találkára mentünk a lányokkal. Ahogy megláttuk a srácokat és ők is megláttak minket, JiMin odaszaladt és felkapta Hwat a hátára. Persze még Hwa is meglepődött rajta, de egyből elkezdett vigyorogni.
De JungGi felkapta a fejét:
- Hol van Tae? - kérdezte.
És hirtelen megijedt, mert valaki megölelte hátulról. Persze Tae volt.
- Szia! - köszönt JungGinek.
- Oh! Megijesztettél.. - vágta rá.
- Bocsánat.. - szomorodott el Tae.
- Csak ugratlak. Semmi baj. Jó, hogy itt vagy. - mosolyodott el JungGi és erre Tae is.
- Na mi van JiMin? Most együtt vagytok Hwaval? Vagy csak jó viszony? - kérdezte röhögve HoSeok JiMint.
Erre felkapta a fejét nagyjából mindenki.
- Hát... - nézett egymásra Hwa és JiMin.
- Együtt? - kérdezte JiMin Hwat.
- Igen! - jelentette ki Hwa. És megfogták egymás kezét.
Mindenki ujjongni kezdett. A fiúk elkezdték kócolni JiMint. Hwa meg onnantól kezdve végig JiMin ölébe ült. Aranyosak voltak. Összeillenek.
De látszott alakul a JungGi és Tae páros is. Egymás mellett végig. Kibontakozóba volt a Min és Jeong párocska is. De ők csak egymásra pillantgattak.

Egész jót hülyültünk órákon át. Meg van a baráti társaság. De észre vettem, amikor kezdett besötétedni, hogy egyszer YoonGi rám mosolygott. Ki tudja mi okból. Remélem hamarosan meg is tudom. Az volt a legjobb, hogy találtam barátokat és nem leszek egyedül...

De lassan haza kellett menni és senki  nem ment egyedül. A fiúkkal elkísértük először Mint haza, mert ő volt legközelebb. Jeong kétszer is elbúcsúzott tőle. De úgy döntöttek még kicsit beszélgetnek. Később megy haza Jeong. Gondolom nem bánta meg egyikőjük sem. A kémia meg van köztük most már csak össze kéne ereszteni őket. Egy kicsit rossz megfogalmazás, de illik a helyzethez.

Tovább mentünk JungGi házához. Tae úgy döntött bemegy vele. Ezért, elköszöntünk tőle is. Oh. Hát náluk már az "összeeresztés" is meg volt. Csak még nem mondták ki, hogy együtt vannak.

Én egész végig a hazavezető úton csak néztem ki a fejemből és gondolkodtam a "szerelmen".
Miért is jó az? Azért, mert valakinek fontos vagy, aki nem csak a barátod/haverod..
Egész végig ilyenek jártak a fejembe.

Megérkeztünk Hwa házához. Anyukája kint várta már. De látszott rajta, örül, hogy haza kísértük. JiMint bemutatta neki, szóval tőle is elköszöntünk.

Elmentünk Jin házához, megbeszélték HoSeokkal és NamJoonnal, hogy átmennek valamilyen filmet megnézni vagy valamivel játszanak majd. Erre nem emlékszem tisztán.

A lényeg, hogy egyedül maradtam YoonGival. Kínos csend volt részemről, de ő csak sétált mellettem zsebre tett kézzel. Annyira helyes, de nem mondhatom csak úgy el neki.
Oda értünk a házamhoz. És én már mondtam volna neki, hogy kedvelem, de oda futott Jeong. Ezért csak 'Jó éjszakát!' volt és bementem. És egyszerűen lefagytam. Bezuhantam a szobámba.
És csak elmélkedtem, késő volt szóval mentem aludni.
Remélem, holnap minden kiderül majd. Végre..

[3.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése