2015. május 6., szerda

4.rész

♡ Min + Jeong {végre} ♡

[] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Csütörtök. És suli megint. És eljött az amit nem nagyon vártunk. A tesi óra.
- Én nem akarok futni.. - mondta NamJoon.
- Senki se akar NamJoon. - felelte Hwa.
- Rin, te? - kérdezett engem Min. Én csak merengtem magam elé.
- Mi? Mi volt? - ébredtem fel a merengésből.
- Min kérdezte, hogy te se szeretnél-e futni. - magyarázta Jeong.
- Legalább valaki figyel rám. - mérgelődött Min.
- Nyugi Min, én is szoktam bambulni és olyankor minden hangot kizárok. - ecsetelte YoonGi.
Én meg éreztem, hogy vörösödök. Min fülébe súgott valamit Jeong. És tiszta piros lett a feje.
Félre hívtam:
- Na miért vagy ilyen vörös? - kérdeztem Mintől.
- Azt mondta, hogy szerinte szép vagyok.. - kezdett bele Min. - És nekem is van randim!
- Aaaaa! Tényleg? Jesszusom. Na ez egy kicsit plázacicás volt.. - röhögtem el magam saját magamon.
- Igeen.. - röhögött rajtam Min.
- Menjünk vissza a skacokhoz. - jelentettem ki.
Tesin röpiztünk. És mi négyen lányok és még három másik osztálytársnőnk, a fiúk ellen voltunk.
Hát én olyan közepes vagyok belőle. De HoSeok túl tett rajtam is. Egyszerűen nem megy neki. Jól telt végül is a tesi óra. Én végig YoonGi vörös haját néztem, ahogyan dobálja. Hwa mellettem állt.
- Milyen aranyos már az arany barna hajával JiMin.. - ábrándozott, mikor láttam, hogy odakacsintott neki JiMin. Erre Hwa egyből elpirult.
JungGi odarohant közénk és elkezdi:
- Nézzétek Taet!
És csak annyit láttunk elkezd valakinek táncolni, de teljesen idióta módon. Láttuk tátog valamit, valami olyat: "Neked". És JungGire mutatott. Őt nem nagyon érdekelte, hogy keresztül rohan-e valakin. Odarohant Taehez és a nyakába ugrott. Elkezdtek vigyorogni egymásra. Jin csak odasúgta Taenek, hogy "Csókold már meg" . Hát elhatározta, megteszi. És az első JungGi és Tae csók elcsattant.
Erre senki nem mondta, hogy "fúj" vagy ilyesmi. Mindenki szerint összeillő páros. Én csak azt vettem észre, hogy mellettem Jeong átkarolta Mint és nézték JungGiékat.
Na most már mindenki boldog. Én meg ismét bambultam csak magam elé és gondolkoztam.
Kicsöngettek. Utolsó óra volt. Megint megbeszéltük a talit a parkba.
Jeong és Min kézen fogva érkeztek. És csak úgy tűnt boldogak együtt.
Párok alakultak már most pedig még csak a negyedik tanítási nap volt. De innen látszik van első látásra Szerelem.
JungGi & Tae
Min & Jeong
Hwa & JiMin
Mindenki nagyon jól érezte magát. NamJoon és HoSeok elkezdtek kergetőzni egy veszekedésük miatt.
Jin csak nézte őket röhögve.
A párok egymással beszélgettek.
Én néztem a hülye gyerekeket. HoSeok valahogy a fán kötött ki.
YoonGi csak nézte az eget és úgy tűnt valamin gondolkodik. Érdekelne mi jár a fejébe.
A hazakísérés teljesen ugyanolyan volt, mint tegnap. És én is csak úgy bezuhantam az ágyamba este..
[4.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése