2015. május 6., szerda

5.rész

♡ Hwa-JiMin randi

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Péntek. Utolsó sulinap ezen a héten. Egész nap ujjongott Hwa. A JiMinnel való randija miatt. 
- Miért nincs már délután? - bosszankodott.
- Nyugi nem sokára eljön az is.. - nyugtattam le Hwat.
- Miért nincs már szombat? Az a jobb kérdés. - mondta egyszerre Min és JungGi.
- Mindenkinek randija lesz.. - morogtam magamba.
- Na, semmi baj.. Rin. Biztos neked is lesz. - próbált felvíditani JungGi.
- Biza. - vágta rá Min.
- Aha, persze. - szomorodtam el.
De egyszerre fel is vídultam, mert beléptek a fiúk a teremajtón. HoSeokon valami hülye szemüveg volt. Csillagalakú. Taen pedig, egy nem tudom milyen figurát is ábrázóló fejpántot.
- Mi történt veletek fiúk? Találkoztatok a cirkusszal idefele jövet? - röhögte el magát Hwa.
Jin csak úgy lépett be ajtón, hogy a kezében egy füzettel és ír bele valamit.
- Mit írsz ennyire? - kérdezte Jeong Jint.
- Majd megmutatom mindenkinek, ha kész. - felelte és írta tovább.
JiMin leült az egyik székre és az ölébe ült Hwa.
- Olyan aranyosak vagytok. - jegyezte meg Min.
JiMin elkezdte bögdösni Hwat. És röhögcséltek.
Min egy széken ült és a mögötte lévő padra ült Jeong. Min csak rámosolygott. Érződött minden gondolatuk.
*Csengő* Ének óra.
- NamJoon, azt mondtad, jól tudsz rappelni. Mutasd meg a tanárnak! - mondtam.
- Rendben, de akkor YoonGi is jön, mert ő is tud ám. - vágta rá.
- Mi? Mi van? - bambult el megint YoonGi.
- Menj rappelni! - magyarázta röviden Tae.
- Nem, nincs kedvem. - rakta le a fejét a padra.
- Na.. menj, légyszi! - kértem meg YoonGit.
- Jó, de jössz eggyel. - tápászkodott fel.
- Tanárnő, első ének óra, rappelhetnék egyet YoonGival? - kérdezte NamJoon
- Rendben, de csak most az egyszer.

Olyan jól senki se tudja nyomni, mint a két hülye. Nekem elállt a lélegzetem, mikor YoonGi szólalt meg.
- Parancsoljatok! - fejezte be YoonGi és mindenki tapsolni kezdett még a tanár is. Kaptak is egy-egy ötöst.
Ezek a mai órák.. Jobb, hogy vége.

Késő délután Hwa mondta, muszály találkoznunk, mi lányok. 
- Lányok, túl vagyok az első randin JiMinnel. És muszály elmesélnem. - kezdett rá Hwa.
- Mondjad drága szerelmes! - gúnyolódott Min.
- Hahaha. Na szóval, az volt, hogy először csak sétálgattunk és fogta a kezem. Én meg csak éreztem, hogy vörösödök. És egy ilyen szép rózsaszín szirmos fa alatt megálltunk. Nem értettem. Kiderült, mit akart. Mikor ott álltunk. Csak néztem a szép sötét és csillogó szemét. Teljesen elvesztem a tekintetében. Egyszer csak közelebb hajolt. És..
- Na, folytasd már - sürgette Hwat JungGi.
- És aztán megcsókolt!..
- Áááá! Tudtam, én tudtam!
- Még én sem hiszem el. - sóhajtott fel Hwa.
- Oooh.. - sóhajtottam bánatosan.
- Mi a baj? - kérdezte JungGi.
- Semmi.. csak YoonGi.. meg hát.. de ha esetleg itt megjelenne valami folytán bevallanám neki a dolgot.. - fejtettem ki.
Erre a sors közbe szólt, mert megjelentek a semmiből a fiúk. Bár lehetett rá számítani, mivel a parkba voltunk. 
Velük volt YoonGi is és amikor a lányok is észre vették őt rám szegeszték tekintetüket.
- Mi van? - kérdeztem.
- Igértél valamit, csajszi. - válaszolt JungGi.
- Nem. Neeem. Nem teszem meg. - mentegetőztem.
- Sziasztok! Hogy-hogy itt, lányok? - kérdezte Tae.
- Csak kiültünk a friss levegőre. - felelte Hwa.
- Szia, drága! És lányok! - köszönt JiMin Hwanak.
- Megint összegyűltünk, akkor mostmár megmutatom nektek, amin dolgoztam. Ez egy dalszöveg. Remélem illik ide. Olyan romantikus talán. - jelentette be Jin.
- "Just One Day".. miről szól? - kérdezte Jeong.
- Mit csinálnál ha egy napod lenne hátra? Erről! - válaszolta Jin.
- Nekem tetszik. - vigyorgott Tae.
- Holnapig mindenkinek átküldöm. De most már mennünk is kell, mert sötétedik. - mondta Jin
A hazamenetel ugyanúgy történt, mint az előzők csak annyi változott, hogy egyedül voltam YoonGival. És rappelt nekem. És amikor befejezte, úgy mosolygott, hogy én éreztem egyből, hogy melegedik az arcom vagyis vörösödtem. Ő csak néha-néha még meg-megszólalt. De oda értünk a házunkhoz. 
- Rin, jóét! - köszönt el.
- Jó éjt! - köszöntem el én is.
Már mentem be, de utánam kiabált:
- Ne feledd, jössz nekem eggyel!

Egész éjjel az járt a fejembe, mit akarhat majd..

[5.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése