2015. május 7., csütörtök

7.rész

☆ Egy újabb barát ☆

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Vasárnap. Hogy telt? Ezt hagyjuk is. Összevesztem anyumékkal.

Na szóval, hétfő. Nagy változás volt. Láttam, tesi órán, hogy egy lány valamiért pillantgat az egyik fiúra. Odamentem.
- Szia. Mi is a neved? - kérdeztem tőle.
- Hali. Kwon Min Young. Rin ugye? - kérdezett vissza.
- Igen, mizu? - érdeklődtem.
- Semmi... - sóhajtott, miközben  nézte.
- Csak nem tetszik az valamelyik srác?
- Egy kicsit talán.. - pirult el. - Csak nem tudom a nevét..
- Melyik?
- A szöszi.
- NamJoon. Haverom.
- Oh.. tényleg? - lepődött meg.
- Igen, haverom. Jóba vagyok vele. Az össze sráccal az osztályból. Gyere! - megfogtam a kezét és oda rángattam. - Skacok! Ő itt Kwon Min Young. Osztálytársunk. És szeretné megismerni ezt a társaságot. - mutattam be Youngot.
- Csak Young. - mosolyodott el.
- Szia! - hangzott el egyszerre a köszönés. Egyesével mindenki elmondta a nevét. Meg hasonlók. Young csak pillantgatott NamJoonra.
- Ne pirulj már ennyire.. - súgtam oda Youngnak.
- Jó, bocs. - súgta vissza.
- Na srácok! - hívtam fel mindenki figyelmét. - Délután park?
- Én benne vagyok. - mondta HoSeok.
- Mi megyünk. - jelentette ki Hwa a saját és JiMin nevében is.
- Mi is. - vigyorgott Tae és JungGi.
- Jeong? - kérdezte YoonGi Jeongot.
- Benne vagyok, ha te is.
- Ok. - rövidítette le YoonGi és lefeküdt a földre. Nem érdekelte mit szól a tanár. Kis aranyos.
- Akkor eddig JiMin, Hwa, Tae, JungGi, HoSeok, Jeong, YoonGi, én - összegeztem.
- NamJoon? - kérdezte Tae.
- Ja, megyek.
- Szívem, gyere te is! - fordult Min felé Jeong.
- Rendben - mosolyodott el.
- Jin, te kis csendes lélek? - kérdeztem szarkasztikusan.
- Jó, mert úgy is mutatok valamit. - hadarta el Jin.
- És te, Young? Szeretnél jönni? - kérdezte JungGi.
- Hát ha nem vagyok a terhetekre. - sóhajtott Young.
- Dehogyis! Ugye? - mondta Hwa.
Többiek csak bólogattak.
- Na ezt lezsíroztuk. - röhögte el magát HoSeok.

Történelem óra. Nem tudom, melyiket utálom jobban a tantárgyat vagy a tanárt.
Nagyon durva. Szigorú. Mogorva. Nem szeretem az ilyet..

De végre kicsöngettek. És "kipöfékelt" a tanár. Egyből elkezdődött a beszélgetés és az üvöltözés. Inkább az ilyen osztályt szeretem. Több jó emlék születik. Mint minden osztályban itt is vannak "plázacicák"...
Gyűlölöm az ilyet. De ki szereti? - Senki -
Persze nem tudom őket elkerülni, mivel osztálytársaim. Azért, nagyon nem érdekelnek.
Hagyjuk is. JiMin és Hwa egész órán tátogtak egymásnak valamit. Elvoltak. Nem zavartatták magukat. YoonGin meg se lepődtem. Aludt. Jó hát szinte mindenki. Töri óra volt, kérem szépen. Olyan édesen szundított YoonGi. Én csak vigyorogtam, mert mögöttem ült. Jin megint nagyba írt valamit. A többiek meg elvoltak magukba.
Óráknak vége végre. Írány a park! Hogy megint egy jó dologgal zárjuk a napot.

YoonGi és Tae kicsit később jöttek. Azt mondták, hogy bemennek rágcsáért a boltba.
- Jaj JiMin ne csináld már ezt. Azt mondtad, vannak kockáid. Mutasd meg! - kiabálta Hwa.
- Jó a kedvetekért. - és levette a pólóját és úgy elkezdett táncolni.
Valami fergeteges látvány volt. Röhögtük rajta nagyon. A semmiből HoSeok elkezdte kergetni JiMint. Megint rájött a "HoSeok feeling". Ilyenkor rá kell hagyni. Amikor rájön az egy perc, inkább csak hagyjuk hagy tomboljon.
Jin megmutatta amit akart. A zenét a dalhoz.
- Hát ez valami királyság! - ordította NamJoon.
- Már csak fel kéne valahogy venni vagy rá kéne rakni a szöveget a zene mellé. - tűnődött Jin.
- Énekeljetek ti! - vetettem fel az ötletet. - Hallottalak énekelni Jin.
- Kis madárka. - röhögte el magát NamJoon.
- Te meg jól rappelsz! - kezdett bele Min. - És te is YoonGi. Lehetne olyan rész is, hogy rap.
- Igen! - helyeselt JungGi.
- Összehozzuk. - jelentette ki Jeong.
- Jesszusom! Már nyolc óra! Haza kell mennem. - akadt ki Young.
- Nekünk is kéne - mondta Hwa.
- Na akkor szedelőzködjünk. - jelentette ki Tae.
- Én a másik írányba lakom. - mondta Young.
- NamJoon, kísérd már el légyszi. - kértem meg.
- Rendben. - felelte.
- Mondd majd el mi történt. - súgtam oda Youngnak.
- Na menjünk srácok! Sziasztok! - köszöntünk el NamJoontól és Youngtól.

Elindultunk. Min háza. Jeong még ott maradt vele kicsit. A kis édesek. JungGi háza volt a sorban következő. Tae még beszélgetni maradt vele és nem akartak elválni egymástól. Visszanéztem, láttam és csókolóznak. Csak ennyi volt a véleményem: "Awww"
Hwa háza menetrend szerint. JiMin bement vele, mert állítólag meg akartak nézni egy filmet.
Jin és YoonGi útközben susogtak valamit. Csak ennyit értettem YoonGitól: "Holnap már muszáj lesz". De mit? Majd holnap.. HoSeokhoz átment Jin, hogy együtt dolgozzanak a dalon. Megint egyedül maradtam YoonGival. Éreztem ismételten, hogy pirulok. YoonGi megint úgy nézett rám, azzal a mosolyával. Azt hittem elájulok. A szerelem miatt fogok megőrülni? Lehetséges..
"Vegyél már észre!" ordította fejemben egy hang. Mivel nem lakok túl messze HoSeoktól, hamar odaértünk a házunkhoz.
- Akkor, szia, jó éjszakát! - köszöntem el. Erre YoonGi adott egy puszit az arcomra.
- Jó éjszakát, Rin! - és ment tovább haza.
Én meg, mint egy zombi körülbelül mentem fel a szobámba. Azon elmélkedtem, hogy mi volt most ez. És annyira ordítoztam a párnámba, hogy szerintem a párnámnak lett volna füle, rég beszakadt volna a dobhártyája. És arra eszméltem, hogy valahogyan elaludtam..

[7.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése