2015. május 8., péntek

8.rész

~Osztálytársnő megismerés

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

Kedd. Rajz óra. Szeretem a rajzot. Bár néha nem úgy sikerül a rajzom, mint ahogy akarnám. Jeong viszont remekelt. A feladat csak annyi volt, hogy rajzold le az egyik álmodat. Nem csak órai feladatot csinálta meg, hanem még Minnek is csinált egy nagyon aranyos rajzot.
- Ez jó lett, Jeong! - dicsérte meg a tanár.
- Köszönöm, tanár úr!

HoSeok valami fura lényt rajzolt. Ki tudja mi jár a fejében?
Jin egy gitárt rajzolt. Nem részletesen, de jól nézett ki.
JiMin és NamJoon nem rajzolt semmit. Végig csak hülyültek. Galacsin. Papírrepülő. A tanárt nem zaklatta fel a dolog.
YoonGi egy embert rajzolt hátulról. Még ő sem értette mit is álmodott. Ez jött elő neki.
Tae csak egy nyuszit csinált JungGinak.

Megint tesi. És egész órán futottunk. Az izomláz az garantált. Futás közben egy lány elesett, be kellett vinni az orvosiba. Jinnel segítettünk felkelni neki.
- Mi a neved? - kérdezte a lánytól Jin.
- Baek Min Yeon. De csak Yeon. - válaszolta. - Köszi, hogy segítetek!
- Ez csak természetes. - mosolyogtam rá.

- Semmi baj, most már jobb lesz. - nyugtatta meg Yeont az iskolaorvos.
- Rendben, köszönöm.
Jin utána szünetekbe ott volt Yeon közelébe, akár egy testőr. Elkísérte a szekrényéhez. Hasonlók. Szerintem tetszik neki a lány.

Egyik szünetben a szekrényemnél voltam. Kerestem egy tankönyvem. És hirtelen megjelenik YoonGi és a tenyerével neki támaszkodott a mellettem lévő szekrénynek.
- Szia, Rin!
- Oh! Szia! - lepődtem meg.
- Mit csinálsz?
- Csak keresem a tankönyvem.
- És...
- Igen?
- Hát.. - harapta meg a száját és túrt bele a hajába. Én meg közbe próbáltam nem elájulni. - Csak meg akartam kérdezni..
- Mondjad nyugodtan.
- Szereted a filmeket?
- Igen, nagyon. - mosolyogtam.
- Megnézünk egy filmet délután? - harapta ismét meg a száját.
- Persze, ha szeretnéd. - vigyorodtam el.
- Szuper. Akkor majd érted megyek.
- Rendben.

Bementünk a terembe. YoonGi a fiúkhoz ment, én a lányokhoz.
- Mizu? - kérdezte Hwa.
- Semmi. - válaszoltam.
- És veletek? - fordult JungGi Young felé.
- Mi? Ki? Mi van? - hebegte.
- Te és NamJoon? - segítettem. - Tegnap ugye haza kísért..
- Ja. Hát. Mm. Csodás egy srác. Beszélgetünk út közbe. Mindenről.
- Kis romantikus - szólalt meg Min. - Jaj hát mindenkinek összejön az élet. Tae és JungGi. Young és NamJoon. JiMin és Hwa. Yeon és Jin. - hadarta tovább Min.
- Mi? Én nem vagyok együtt Jinnel.. - akadt ki Yeon.
- Hát biztos alakul valami. - röhögte el magát Hwa.
- Jaj, nem is... hagyjuk.. - fojtotta el a szavát Yeon.
- És amúgy is. Én se vagyok együtt NamJoonal. - háborodott fel Young.
- Jó bocs, akkor csak 3 páros van. - jelentette ki Min.
- Húzz már bele, Rin! - szólt rám Hwa.
- Huh? - értetlenkedtem.
- Te és ...tudod. - folytatta Hwa.
- Jaj, hagyjatok már.. - és inkább kimentem a szekrényemhez. YoonGi utánam jött. És..

[8.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése