2015. május 8., péntek

9.rész

#A mozi

[] [] [] [] []

....- Jaj, hagyjatok már.. - és inkább kimentem a szekrényemhez.
YoonGi utánam jött. És megkérdezte:
- Jól vagy, Rin?
- Persze, csak kint felejtettem a füzetem. - mentem volna a szekrénysorokhoz, de YoonGi megfogta a kezem és visszahúzott.
- Rin, tudom, hogy valami baj van.. - nézett rám határozottan.
- Nincs semmi.. - raktam a hajam a fülem mögé.
- Én hiszek neked! - kacsintott és visszament a terembe. Csak álltam ott, hogy azt se tudtam mit tegyek. Elájuljak vagy sikítsak örömben. Megfogta a kezem. És az a kacsintás. Olvadozok.

Tanórák vége.
És én már ezt a percet vártam. Megyek moziba. Csak előtte haza mentem. Nem vagyok, olyan lány, aki órákig készülődik. Én csak vártam, hogy jöjjön YoonGi. Csengettek és ott állt az ajtóban.
- Szia, Rin! Mehetünk? - mosolyodott el.
- Szia! Igen. - vigyorogtam rá.
Úton megbeszéltük mit nézünk. Bent vettük popcornt meg üdítőt. Nem tudom a film címét, de jó volt. Bevallom, arra figyeltem, hogy vele voltam. Hirtelen valaki leejtette a telefonját mögöttük. Hátra néztem, Min és Jeong ült mögöttünk két sorral. Felháborodtam kicsit. De nem zavart, mert YoonGi megfogta a kezem. Áh, én csak azon merengtem, miért is. Egyszer még rám és mosolygott. Talán tetszem neki? Majd kiderül..
A film végén, én csak vigyorogtam. Minék már el is szublimáltak. Holnap beszélek velük.
YoonGi hazakísért. Istenem, még jobban belezúgtam. Minden féléről beszélgettünk. A filmről. Meg a film zenéjéről. És szóba került az a dal, amit Jin írt, a Just One Day:
- Gondolkodtam a J.O.D. -ról - kezdett bele.
- Én is. - mosolyogtam. Mióta a moziba megfogta a kezem, azóta csak mosolygok.
- Milyen ötleted van? - kérdezte.
- Hát apum egy ismerősének van egy ilyen stúdió szerűsége és ott felvehetnék a dalt.
- Jó ötlet - helyeselt.
- Akkor megszervezem. - vigyorodtam ismételten el.
- Hát itt vagyunk a házatoknál, Rin-Rin! - Rin-Rin? Így nem is hívott még. Aranyos amúgy. - Jaj! Majdnem elfelejtettem, ezt neked vettem. Csak úgy. - nyújtott át egy fekete-fehér kendőt.
- Köszönöm. Tetszik! Nagyon! - mosolyogtam rá.
- Örülök! Na én megyek is. Holnap a suliban találkozunk. - És adott egy puszit az arcomra. Elolvadok.
- Rendben. Szia! - próbáltam visszafogni a sikítást.
- Szia! - búcsúzott el és adott egy puszit az arcomra.
- Várj! - szóltam még utána.
- Igen? - fordult meg, úgyhogy megharapta a száját.
- Semmi csak.. - hebegtem. És hirtelen megölelt. Én meg csak visszaöleltem.
- Így már jobb? - kérdezte.
- Igen! - sóhajtottam.
- Akkor szia, Rin-Rin! - köszönt el ismét.
- Még beszélünk! - pirultam el.
És tovább ment. Hát én csak a gép elé zuhantam. Muszáj volt megbeszélnem a csajokkal. Áthívtam őket hozzám. Anyum megengedte. Szóval hat lány összezárva egy szobába. *Pletykázás.*
- Min, mit kerestetek a moziba? - faggattam ki.
- Csak beültünk egy filmre. Nem tudtuk, hogy ott vagytok. - válaszolta.
- Mi? Mi van? Te moziba voltál? Kivel? A tudtom nélkül? - akadt ki Hwa.
- Hát, igen, nem szóltam. Bocsi.. - mondtam.
- Hát, nem is tudom. Kivel is voltál? - folytatta.
- Mmmm.... YoonGival. - és erre az összes lány elkezdett sikítozni. És ugrálni csak én maradtam ülve. Aztán benyitott anyum:
- Nincs baj? - kérdezte.
- Nincs, anyu. Csak egy csapat nem normálissal vagyok összezárva.
- Akkor jó! - és becsukta az ajtót. A lányok újra elkezdtek sikítozni.

- Na és mi történt? - kérdezte JungGi. És mind körém ült, engem bámulva.
- Megnéztünk egy filmet, beszélgettünk Jin daláról.. - kezdtem.
- Hagyjad már! Ott voltam. Láttam. Megfogta a kezed! - ordította Min.
- Mi? Vááááá! - ordította a fülembe Yeon.
- Nem akarok a fülészeten kikötni! Köszi! - jeleztem.
- És volt más a kézfogáson kívül? - érdeklődött Young.
- Hááát.. - vigyorodtam el.
- Na mondjad már! - ordította Hwa.
- Megpuszilta az arcom és megölelt! - fejeztem be.
- Jesszus!! Rin! Alakul ám itt a dolgok. - jelentette ki Yeon.
- Igeen.. - mosolyodtam el lehajtott fejjel, mert éreztem, hogy pirulok.
- Te szerelmes! - lökött meg JungGi röhögve.
- Nem is.. - pirultam el megint.
- Kis hazudós cseresznye. - röhögött Hwa.
- Megszégyeníted a többi cseresznyét. - mondta Min.
- Jaj, csajok, van egy ötletem! - szólalt meg Yeon.
- Mond. - mondta Young.
- Pizsiparti! - ordította.
- Jó! Ma? - kérdeztem.
- Gondolom ja. - mondta Hwa.
- Pill. Megkérdem anyum. - lementem a földszintre megkérdezni. - Igent mondott! - jöttem fel ordítva.
- Akkor most mindenki menjen haza cuccért. A holnapi tancuccot is hozzátok! - irányítottam, mint egy "vezető". Persze röhögve.
Amíg a csajok hazamentek én rendet raktam a szobámba, meg csináltam fekvőhelyeket mind a hatunknak. Nagyobbnak tűnt a szobám, amikor egy csomó mindent átvittem a másik "tárolószobába". Ami azért volt fenntartva, mint egy tároló. Tárolni benne a lomot. Szedtem össze pár rágcsálni valót. Meg ami kell. Már csak a csajok hiányoznak.

[9.rész vége]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése